Skip to Main Content »

Gratis levering losgestort
Grootste assortiment
Scherpste prijzen
Beste klantenservice
Snelle, professionele levering

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Bezorgkosten
Losgestorte producten:
    • Gratis bezorging binnen
      1-3 werkdagen
Bags / Houtkisten (per bestelling):
  • Bestellingen t/m 900kg:
    Binnen 3 werkdagen €50,-
    Binnen 2 werkdagen of op een specifiek gekozen werkdag €80,-
  • Bestellingen vanaf 1000kg:
    Binnen 3 werkdagen €60,-
    Binnen 2 werkdagen of op een specifiek gekozen werkdag €80,-
  • Gratis bezorging binnen 3 werkdagen bij bestellingen vanaf €1250

10% korting package deal

Service

Wij zijn u graag van dienst!  

014 - 480238 info@natuursteenbestellen.be 


maandag t/m donderdag
open van 08:00-20:00
vrijdag
open van 08:00-17:00


Informatie
Klantenservice
Contact formulier
Veelgestelde vragen

Gratis grind check

 

Veelgestelde vragen

1. Hoe kan ik betalen bij Natuursteenbestellen.be?

U kunt op diverse wijzen betalen:

• Vooraf per bank: U betaalt het verschuldigde bedrag voor levering per bank (zie Betaalwijzen voor rekeninggegevens). Let op: de levertermijn gaat pas in als de betaling door Kranendonk B.V. ontvangen is.

• Contant bij aflevering (vanaf 1000kg): U betaalt het bedrag contant bij aflevering aan de chauffeur (geen pin). Hier zijn €10,00 rembourskosten aan verbonden.

• Creditcard/Bancontact en MisterCash: U kunt ook eenvoudig, maar zeer veilig betalen met uw creditcard. U kiest dan in het bestelmenu uw kaartmaatschappij, VISA, Mastercard of Maestro, en vervolgens drukt u op "Uw bestelling plaatsen" (nadat u alles compleet heeft ingevuld). U wordt dan doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina van uw kaartmaatschappij, dit loopt via onze betaalprovider Ingenico Payments. 

• Paypal: U kiest in het bestelmenu de betaalmethode Paypal en vervolgens drukt u op "Uw bestelling plaatsen" (nadat u alles compleet heeft ingevuld). U wordt dan doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina van Paypal. U heeft geen Paypal rekening nodig om hiermee te betalen, het is enkel nodig een account aan te maken en hierin uw creditcardgegevens op te slaan.

• ING Homepay: Iedereen met een ING Home’Bank of Business’Bank account kan veilig, makkelijk en snel online betalen via ING Homepay. 

2. Wat is het levergebied van Natuursteenbestellen.be?

Natuursteenbestellen.be levert in geheel België. Op aanvraag kunnen wij ook leveringen naar Luxemburg of Duitsland verzorgen.

3. Wat doe ik met lege bigbags na levering?

Deze mag u houden of weggooien. Er zit geen statiegeld op de bigbags, ook hoeven deze niet geretourneerd te worden.
 

4. Hoe reken ik om van m3 naar ton? 

De meeste grind- en splitsoorten wegen ±1500kg per m3, tenzij anders staat vermeld. U doet dan het aantal m3's x 1,5. Nu heeft u het aantal ton.

5. Zijn de prijzen op Natuursteenbestellen.be inclusief of exclusief BTW?

Al onze prijzen op de website zijn inclusief BTW. 

6. Kan ik de bestelling op een ander adres af laten leveren dan het factuuradres?

Ja, uiteraard kan dit. In het bestelmenu kunt u aanvinken of het leveradres gelijk is aan het factuuradres. Zo niet, dan krijgt u daar direct de mogelijkheid om een ander leveradres in te vullen.

7. Kan ik ook een proefmonster van een grind-of splitsoort krijgen om de kleur of maat te bekijken?

Uiteraard is dit mogelijk. Wij zenden u op aanvraag kosteloos een proefmonster op van alle soorten siersplit en grind. Mail of bel ons hiervoor gerust.

8. Rekent Natuursteenbestellen.be bezorgkosten?

Wij rekenen een vaste bezorgtoeslag per bestelling, ongeacht het aantal bags/stuks. Zie de pagina Bezorgkosten voor alle details en mogelijkheden. Verder bieden wij altijd gratis levering binnen 3 werkdagen bij een orderbedrag hoger dan €1250.

Losgestorte materialen worden altijd gratis bij u bezorgd binnen 1-3 werkdagen (in overleg)! 

9. Wat is de levertermijn?

Al onze bigbags/midibags/minibags, 20kg bags en splitplaten kunnen al geleverd worden binnen 2 werkdagen, indien u heeft gekozen voor de optie levering voor 2 werkdagen of een specifieke dag. Is dit niet nodig, dan kiest u voor levering binnen 3 werkdagen op route. U krijgt 1 dag voor levering 's avonds bericht per email dat uw order ingepland staat voor de volgende werkdag. Let op, voor bestellingen die na 17.00 geplaatst worden geldt de eerstvolgende werkdag nog niet als eerst mogelijke leverdag, aangezien de planning dan al gemaakt is. 

Losgestort grind/split:

Losgestort grind en split kan doorgaans binnen ± 1-3 werkdagen na bestelling / betaling geleverd worden: U kunt zelf een gewenste leverdatum aangeven (min. 48u na bestelling). Heeft u spoed, neemt u even contact op met ons.

Bags t/m 900kg:

Minibags t/m 900kg en 20kg bags t/m 900kg worden binnen 3 werkdagen bij u geleverd. Na bestelling van een of meerdere minibags ontvangt u (op werkdagen doorgaans binnen ± 1 dag) via email een trackingnummer waarmee u uw zending kunt volgen. Verder zal de chauffeur u normaliter voor levering bellen.

10. Krijg ik een orderbevestiging?

Ja, u krijgt altijd direct na het plaatsen van de bestelling een orderbevestiging per email. U krijgt dit op het opgegeven emailadres.

11. Moet ik verplicht over een emailadres beschikken om een bestelling te kunnen plaatsen?

Nee, u kunt ook zonder emailadres bij ons bestellen. Dit kan echter niet via internet. Indien u geen emailadres heeft, kunt u Uw bestelling het beste telefonisch plaatsen. Bel hiervoor 014-480238.

12. Levert Natuursteenbestellen.be ook op zaterdag?

Nee, wij leveren enkel op werkdagen.

13. Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, dit is uiteraard mogelijk. Zie hiervoor de informatie Retourneren.

14. Ik ben een zakelijke klant en wil de bestelling direct bij mijn klant laten afleveren. Is dit mogelijk?

Uiteraard is dit mogelijk. U kunt een ander afleveradres opgeven dan het factuuradres. Indien gewenst kunt u bij de opmerkingen aangeven dat het om een levering bij uw klant gaat, dan zorgen wij dat er neutraal afgeleverd wordt.

15. In navolging van de vorige vraag: Zijn de bigbags voorzien van een opdruk?

Nee, onze bigbags zijn blanco, zonder opdruk. Zo bent u verzekerd van een neutrale levering bij uw klant!

16. Ik heb een BVBA of andere ondernemingsvorm. Hoe zit het met de btw die gerekend wordt op jullie website?

Indien u een onderneming heeft en beschikt over een geldig btw-nummer, dan kunt u in de meeste gevallen exclusief BTW betalen. Dit komt doordat wij een Nederlands bedrijf zijn, er is dan sprake van een intracommunautaire levering. Dit betekent dat u excl. btw bij ons afrekent en de btw zelf aangeeft bij de Belgische overheid. Vult u bij uw bestelling dan uw geldige BTW-nummer in en zorg dat het factuuradres overeenkomt met het geregistreerde bedrijfsadres. Heeft U al betaald? Indien u ons uw naam en btw-nummer doorgeeft, krijgt u het btw-bedrag retourgestort. In enkele gevallen kan het zijn dat u wel BTW-plichtig bent, hierover zullen wij u dan informeren.
Bent u particulier, dan wordt er gewoon de Belgische btw gerekend, aangezien wij beschikken over een Belgisch btw-nummer (BE 0848.441.677).

« Ga naar het assortiment grind

« Ga naar het assortiment siersplit

 

Het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag per email of bel ons: 014-480238

Amagard.com Amagard.com

© 2007-2018 Amagard.com (Kranendonk B.V.) Geen van de teksten of foto's op deze website mag zonder schriftelijke toestemming van Kranendonk B.V. worden gebruikt