Skip to Main Content »

webshop keurmerk

Gratis levering losgestort
Grootste assortiment
Scherpste prijzen
Beste klantenservice
Snelle, professionele levering

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Bezorgkosten
    Losgestorte producten:
  • Gratis bezorging binnen
    1-3 werkdagen
  • Bags / Houtkisten (per bestelling):
  • 20KG Bags op pallet t/m 900kg:
    Binnen 3 werkdagen €50,-
  • Minibags t/m 900kg:
    Binnen 3 werkdagen: €50,-
  • Bags vanaf 1000kg: Binnen 3 werkdagen: €60,-
  • Bags binnen 2 werkdagen of op een specifiek gekozen werkdag €80,-
  • Gratis bezorging binnen 3 werkdagen bij bestellingen vanaf €1250

10% korting package deal

Service

Wij zijn u graag van dienst!  

014 - 480238 info@natuursteenbestellen.be 


maandag t/m donderdag 
open van 08:00-18:00
vrijdag
open van 08:00-17:00 


Informatie
Klantenservice
Contact formulier
Veelgestelde vragen

Gratis grind check

 

Afwezig bij de levering van Uw bestelling?

Veel mensen vragen zich af of het noodzakelijk is om aanwezig te zijn bij de levering van grind en split of natuursteen tegels. Het antwoord hangt van de betaalwijze en het type product af:

 

Losgestort grind / split besteld? Aanwezigheid noodzakelijk

Heeft U losgestort grind of split besteld, dan is Uw aanwezigheid noodzakelijk bij de levering. Dit om te voorkomen dat de chauffeur een lading grind stort op een plek die U niet wenst of dat er andere problemen optreden. Ook is het handig als U de chauffeur kunt helpen met het zoeken van een geschikte plek etc. Wij plannen een levering van losgestort grind dan ook altijd in overleg met U in, zodat Uw aanwezigheid geen probleem hoeft te zijn.

 

Contant betalen als betaalwijze gekozen? Aanwezigheid noodzakelijk

Indien U aangegeven heeft contant aan de chauffeur te betalen is het uiteraard ook noodzakelijk dat U aanwezig bent bij de levering, zodat U de betaling kunt voldoen.

 

Bigbag(s) grind en deze reeds betaald: Geen probleem!

Heeft U Uw bestelling reeds per bank betaald en gaat het om bigbags of midibags, dan is het in principe geen enkel probleem als U afwezig bent. Bij bestelling kunt U een boodschap achterlaten voor de chauffeur waarin U de gewenste losplaats aan kunt geven. Dit kan uiteraard ook later nog telefonisch of per mail. Ook kunt U een briefje ophangen voor de chauffeur natuurlijk of een plek markeren met pionnen of een zeil bijvoorbeeld. Daarnaast is het handig om telefonisch bereikbaar te zijn zodat de chauffeur contact met U op kan nemen over de losplaats of als er vragen zijn.
Let op: Wij kunnen geen garantie geven dat het product op de gewenste plaats gelost wordt! Mogelijk is de losplaats niet haalbaar of bereikbaar met de vrachtwagen. Uiteraard zullen wij wel ons uiterste best doen om aan Uw wensen tegemoet te komen.

© 2007-2018 Kranendonk B.V.
Geen van de teksten of foto's op deze website mag zonder schriftelijke toestemming van Kranendonk B.V. worden gebruikt
Betalingsmogelijkheden